Masz czasem kłopot, żeby powiedzieć komuś, co tak naprawdę myślisz, bo boisz się jak zareaguje?
Obawiasz się stracić dobrych relacji z drugą osobą, po tym jak powiesz jej, że niektóre aspekty w swojej pracy mogłaby zrobić lepiej?
Widzisz, że pracownik popełnia drastyczne błędy i zastanawiasz się, jakich słów użyć, żeby go nie urazić?
Zastanawiasz się, dlaczego tak bardzo boimy się informacji zwrotnej i reagujemy w agresywny nie raz sposób?
Marzy Ci się znalezienie magicznej metody, która sprawi, ze druga osoba nie będzie reagować emocjonalnie w takich sytuacjach?
Napisałem e-book "Jak udzielać krytycznej informacji zwrotnej w pracy i poza nią", w którym, na łamach 41 stron tłumaczę:
Zawodowo: Od prawie 10 lat manager, konsultant biznesowy i trener pomagający managerom w transformacji i doskonaleniu procesów biznesowych. Związany z największymi instytucjami finansowymi na świecie. Wykładowca Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Autor bloga i podcastu LepszyManager.pl. Miłośnik psychologii biznesu.
W jego kursie Lepszy Mananger w 7 dni wzięło udział ponad 1000 managerów. W salach szkoleniowych przeszkolił ponad 800 osób. (w kraju i za granicą)
Certyfikat i kursy: Team Coaching, AgilePM Practitioner, PRINCE2 Practitioner, Lean Six Sigma Black Belt, Process Improvement
Uczelnie: University of Cambridge, Krakowska Szkoła Biznesu, Wyższa Szkoła Bankowa, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Opinie o e-booku
To aż 41 stron podzielonych na 5 rozdziałów, w których przeprowadzam Cię przez proces od zrozumienia przyczyn do konkretnych rozwiązań problemów związanych z udzielaniem krytycznej informacji zwrotnej
W treści znajdziesz wiele przykładów zwrotów oraz 3 scenariusze rozmów, których możesz użyć w sytuacji udzielania krytycznej informacji zwrotnej
Poznasz szczegółowy opis mojej autorskiej, 6-stopniowej metody udzielania informacji zwrotnej, dzięki której do każdej takiej rozmowy przygotujesz się w zaledwie kilka minut
Opinie o e-booku
41 stron praktycznej wiedzy, dzięki której będziesz świadomie i skutecznie rozmawiać z pracownikami na trudne tematy, a te rozmowy od teraz będą jednocześnie motywującymi wydarzeniami!
Niekoniecznie, jeśli:
X jeśli managerem, dyrektorem z wieloletnim stażem ( 20+), chociaż nie mogę obiecać, że kurs nie będzie przydatny
X jesteś ekspertem, trenerem ds. zarządzania
Zdecydowanie tak, jeśli:
> jesteś początkującym managerem
> jesteś managerem z krótkim stażem (do 5 lat)
> aspirujesz do roli managera i interesuje Cię temat zarządzania i budowania zespołów
> chcesz lepiej komunikować się z ludźmi w życiu prywatnym
> chcesz, żeby Twoja praca była łatwiejsza
Próbujesz działać własnymi siłami. Szukasz informacji w internecie. Uczysz się na błędach, które nierzadko mogą Cię wiele kosztować.
Masz dostęp do praktycznej wiedzy, którą od razu możesz wykorzystać i przestajesz tracić czas na przygotowania i zastanawianie się, jak przeprowadzić rozmowę, w której udzielasz informacji zwrotnej. Uczysz się na błędach, ale cudzych, nie swoich, a to często jest bezpieczniejsze.
E-book jest w formacie PDF.
Po dokonaniu zakupu dostaniesz maila z danymi do logowania do platformy, w której znajduje się e-book. Możesz przeglądać w platformie oraz ściągnąć go na swój komputer. Co do zasady e-book nie zostanie wysłany mailem. Proponuję ściągnąć e-book od razu, bo dostęp do platformy będzie ograniczony czasowo, do 2 miesięcy.
Dostępne są różne, elektroniczne formy płatności: szybkie przelewy bankowe, BLIK, PayPal, portfele elektroniczne.
Tak. Kupując kurs system wygeneruje dla Ciebie elektroniczną fakturę. Pamiętaj tylko o podaniu danych swojej firmy.
Thank you for getting in touch!
One of our colleagues will get back to you shortly.
Have a great day!