Poczekaj! Twoje zamówienie nie jest jeszcze kompletne

Mam coś jeszcze! Poniżej zobaczysz jednorazową propozycję tylko dla klientów

Gratuluję dobrej decyzji o zakupie e-booków "30 historii dla managerów" wraz z pakietem materiałów bonusowych. 

Zanim przejdziesz dalej, mam dla Ciebie coś jeszcze, co może zwiększyć Twoje efekty. 

Co powiesz, jeśli dałbym Ci gotowy przepis na rozwiązanie problemu, z którym mierzy się niemal 99% managerów?

Jak przekazywyć krytyczną informację zwrotną

❗ Masz czasem kłopot, żeby powiedzieć komuś, co tak naprawdę myślisz, bo boisz się, jak zareaguje?

❗Obawiasz się stracić dobrych relacji z drugą osobą po tym, jak powiesz jej, że niektóre aspekty w swojej pracy mogłaby zrobić lepiej?

❗Widzisz, że pracownik popełnia drastyczne błędy i zastanawiasz się, jakich słów użyć, żeby go nie urazić?

❗Zastanawiasz się, dlaczego tak bardzo boimy się informacji zwrotnej i reagujemy w agresywny nie raz sposób

✅ Marzy Ci się znalezienie magicznej metody, która sprawi, że druga osoba nie będzie reagować emocjonalnie w takich sytuacjach?

Dobrze trafiłeś, bo...


Czy wiesz, że...

98% pracowników traci zaangażowanie do pracy, jeśli dostaje feedback rzadko lub nigdy

83% pracowników docenia informację zwrotną od szefa, nawet jeśli jest ona krytyczna - ludzie chcą wiedzieć, co robią źle!

65pracowników potrzebuje częstszych rozmów dotyczących informacji zwrotnej niż obecnie

Aż o 15% niższą rotację odnotowują firmy, które praktykują regularny feedback wobec pracowników

*Gallup, GlobalForce


Mam na to rozwiązanie!

E-book

E-book "Jak udzielać krytycznej informacji zwrotnej w pracy i poza nią", w którym na łamach 41 stron tłumaczę:

  • Dlaczego druga osoba tak bardzo boi się feedbacku i reaguje emocjonalnie? - Tłumaczę to na podstawie sprawdzonego modelu stosowanego w zarządzaniu zmianą
  • Jak reagować w takich sytuacjach, żeby rozmowa nie zboczyła na niewłaściwe tory?
  • Jak poradzić sobie z obawami osób, które otrzymują informację zwrotną?
  • Jak udzielać informacji zwrotnej, by nie zniszczyć relacji z pracownikiem?
  • 17 żelaznych zasad, które trzeba stosować, kiedy zabieramy się za temat udzielania krytycznej informacji zwrotnej
  • Fazy reakcji na feedback z użyciem 5-stopniowego modelu
  • Moją autorską metodę udzielania informacji zwrotnej POWERR Feedback, której z powodzeniem użyjesz w każdej sytuacji (trudnych i motywujących rozmów z pracownikiem, kolegą czy kimś bliskim) - to NOWOŚĆ na rynku!
  • Inne metody udzielania informacji zwrotnej stosowane przez wytwórnię filmów PIXAR czy w bardzo popularnej ostatnio metodzie tworzenia produktów Design Thinking
  • Kilka przykładów praktycznych rozmów, które możesz przeprowadzić w pracy i poza nią

Opinie o e-booku

Agenda

Co otrzymujesz?

41 stron praktycznej wiedzy

To aż 41 stron podzielonych na 5 rozdziałów, w których przeprowadzam Cię przez proces od zrozumienia przyczyn do konkretnych rozwiązań problemów związanych z udzielaniem krytycznej informacji zwrotnej

Gotowe szablony rozmów

W treści znajdziesz wiele przykładów zwrotów oraz 3 scenariusze rozmów, których możesz użyć w sytuacji udzielania krytycznej informacji zwrotnej

Opis metody POWERR Feedback

Poznasz szczegółowy opis mojej autorskiej, 6-stopniowej metody udzielania informacji zwrotnej, dzięki której do każdej takiej rozmowy przygotujesz się w zaledwie kilka minut

To nie wszystko! Dostaniesz coś jeszcze!

Podsumowując, oto co otrzymasz


Opinie o e-booku

Czytaj na wielu urządzeniach

41 stron praktycznej wiedzy, dzięki której będziesz świadomie i skutecznie rozmawiać z pracownikami na trudne tematy, a te rozmowy od teraz będą jednocześnie motywującymi wydarzeniami!

Autor e-booka

Marcin Masłowski

Pasjonat ciągłego doskonalenia, psychologii biznesu i rozwoju przywództwa. 

Od 10 lat manager, konsultant biznesowy i trener pomagający managerom w transformacji i doskonaleniu procesów biznesowych. Związany z największymi instytucjami finansowymi na świecie. Wykładowca Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. 

Uczył się zarządzania w praktyce oraz na takich uczelniach jak Cambridge University, Cracow School of Business.

Uzależniony od dzielenia się wiedzą, autor bloga i podcastu LepszyManager.pl. Odwiedza go ponad 22 000 managerów miesięcznie.

W jego kursach wzięło już udział prawie 2000 managerów i specjalistów. W salach szkoleniowych przeszkolił ponad 800 osób. Twórca jednej z największej w Polsce społeczności managerów.

Czy ten e-book jest dla Ciebie?

Niekoniecznie, jeśli:

X jeśli managerem, dyrektorem z wieloletnim stażem ( 20+), chociaż nie mogę obiecać, że kurs nie będzie przydatny

X jesteś ekspertem, trenerem ds. zarządzania

Zdecydowanie tak, jeśli:

>  jesteś początkującym managerem

>  jesteś managerem z krótkim stażem (do 5 lat)

> aspirujesz do roli managera i interesuje Cię temat zarządzania i budowania zespołów

> chcesz lepiej komunikować się z ludźmi w życiu prywatnym

> chcesz, żeby Twoja praca była łatwiejsza

Czy jest inna droga? 

Nie kupuję e-booka

Próbujesz działać własnymi siłami. Szukasz informacji w internecie. Uczysz się na błędach, które nierzadko mogą Cię wiele kosztować. 

Decyduję się

Masz dostęp do praktycznej wiedzy, którą od razu możesz  wykorzystać i przestajesz tracić czas na przygotowania i zastanawianie się, jak przeprowadzić rozmowę, w której udzielasz informacji zwrotnej. Uczysz się na błędach, ale cudzych, nie swoich, a to często jest bezpieczniejsze.

Najczęstsze pytania

W jakim formacie jest e-book?

E-book jest w formacie PDF.

Jak otrzymam dostęp do e-booka?

Po dokonaniu zakupu dostaniesz maila z danymi do logowania do platformy, w której znajduje się e-book. Możesz przeglądać w platformie oraz ściągnąć go na swój komputer. Co do zasady e-book nie zostanie wysłany mailem. Proponuję ściągnąć e-book od razu, bo dostęp do platformy będzie ograniczony czasowo, do 2 miesięcy.

Jak mogę zapłacić?

Dostępne są różne, elektroniczne formy płatności: szybkie przelewy bankowe, BLIK, PayPal, portfele elektroniczne. 

Czy mogę dostać fakturę?

Tak. Kupując kurs system wygeneruje dla Ciebie elektroniczną fakturę. Pamiętaj tylko o podaniu danych swojej firmy.

Masz jakieś pytanie dotyczące produktu?

Napisz do mnie!

.