Zarządzasz zespołem i... nie jest łatwo?

Zapraszam! Mam coś dla Ciebie

The POWERR Feedback Masterclass to:

- Program dla managerów, który krok po kroku przygotuje Cię do skutecznego rozwijania zespołu

- gotowe narzędzia, które pomogą Ci zaangażować pracowników do efektywnej pracy, 

- sprawdzony przepis na rozwiązanie managerskich problemów.  

Trzy pytania

Masz dość tracenia czasu na poszukiwaniu nowych pracowników, bo z obecnych zespołów zbyt często odchodzą ludzie?
Zastanawiasz się skąd wysoka rotacja w zespole?

Szukasz pomysłów na skuteczne motywowanie pracowników, inne niż podwyżka i premia pieniężna?

O Programie

Kurs POWERR Feedback Masterclass jest unikatowym na rynku kompendium wiedzy, dotyczącym podnoszenia efektywności zespołów, dzięki skutecznym, świadomym i otwartym podejściu do informacji zwrotnej. 

Tylko 2 razy w roku można dołączyć do programu!

Biorąc udział w programie dowiesz się:

  • Jak podnieść satysfakcję z pracy swoich pracowników?
  • Jak przygotować i poprowadzić najtrudniejsze rozmowy z pracownikami, nawet jeśli tego nie lubisz masz przed tym obawy?
  • Jak udzielać informacji zwrotnej, by nie zniszczyć relacji z pracownikiem?
  • Jak ustalać cele roczne, by pracownik w nie uwierzył i zrealizował?
  • Jak sprawić, że będziesz jednym, że będziesz jednym z   najlepiej ocenianych managerów w firmie?
  • Jak reagować na opór i emocje pracownika?
  • Jak sprawić, żebyś przestał czuć się samotny jako manager?
  • Jak zbudować kulturę zaufania i informacji zwrotnej stosując prosty i unikatowy 7-stopniowy proces?
  • Jak przygotować i przeprowadzić skutecznie ocenę roczną pracownika w kilku krokach?
  • Jak powinien wyglądać scenariusz rozmowy?
  • Jak przygotować ocenę 360 w mniej niż 20 min?
  • Jak dopasować feedback do konkretnego charakteru?
  • Jakich narzędzi używać?

Opinie uczestników o programie

Przez jaką drogę przejdziesz dołączając do grona uczestników?

W tym krótkim filmie pokażę Ci w telegraficznym skrócie, czego nauczysz się i jakim managerem staniesz się, jeśli wejdziesz na pokład. 

Co otrzymujesz?

Praktyczne lekcje wideo

Krótkie i ułożene w odpowiedniej kolejności lekcje wideo, z których dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz, by stać się bardziej świadomym liderem. 

Gotowe do użycia szablony

W kursie znajdziesz kilkadziesiąt gotowych arkuszy i szablonów rozmów, które pomogą Ci ułożyć temat informacji zwrotnej w konkretny proces.

Materiały bonusowe

Materiał bonusowy to 2 praktyczne e-booki (+ filmy) z 19 scenariuszami trudnych rozmów oraz procesem udzielania negatywnej informacji zwrotnej. Łącznie ponad 100 stron wiedzy!

Unikatowe kompetencje

Według Gallupa i Globalforce aż 98% pracowników przestaje angażować się w pracę, jeśli feedback dostaje rzadko lub nigdy.
43% liderów przyznaje, że feedback jest dla nich stresujący. Dzięki temu kursowi feedback przestanie być dla Ciebie tematem tabu.

Dostęp do zamkniętej grupy

Poznasz innych managerów, którzy mają te same problemy, co Ty. To unikatowe miejsce wymiany doświadczeń i uczenia się od innych managerów, do którego dostęp mają wyłącznie uczestnicy kursu.

Dostęp na 365 dni

Płacisz jeden raz, a dostęp do kursu, razem z aktualizacjami otrzymujesz na 365 dni. Możesz do kursu wrócić w dowolnym momencie, nawet jeśli dziś nie masz czasu, by przejść przez całość. 

No dobrze, ale co ja tak praktycznie będę z tego miał?

Bardzo słuszne pytanie. Zróbmy małą symulację.

Załóżmy, że na przestrzeni 2 lat z 20-osobowego zespołu nie odeszły 2 zdemotywowane osoby, które dzięki lepszemu zarządzaniu udało się zaangażować, zmotywować do pracy i pozostały w zespole:

- oszczędzasz czas na pisanie ofert pracy w poszukiwaniu nowych kandydatów (2-4 godz.)

- oszczędzasz czas na dyskusje administracyjne z kadrami (5-10 godz.)

- oszczędzasz godziny poświęcone na rozmowy rekrutacyjne (5-15 godz.)

- oszczędzasz czas swojego zespołu, który musi szkolić nowego kandydata (50-100 godz.)

- oszczędzasz pieniądze, które trzeba zapłacić agencji rekrutacyjnej, z którą współpracuje Twoja firma (a to często 2-3krotność miesięcznej pensji kandydata, czyli lekko licząc np. 2 x 2 x 6000 PLN= 24 000 PLN)

Daje nam to od 62 do 130 zaoszczędzonych godzin. Ile kosztuje godzina pracy? Powiedzmy, że 50 zł brutto. 

Przyjmijmy na okrągło, że średnio zaoszczędziliśmy 100 godz. naszego cennego czasu.

100 x 50 pln = 5000 PLN

Do tego koszty agencji rekrutacyjnej 24 000 PLN jeśli z niej korzystamy i wszystkie opłaty dla pracuj. pl itd.

To razem prawie 

30 000 PLN!

Tyle tracisz Ty i Twoja firma, 

nie licząc już własnych nerwów, obniżonych morale zespołu itp.

Do tego opłaty dla agencji, pracuj.pl itd.

Gra warta świeczki? Myślę, że tak.

A cena kursu to mniej niż 1% tej kwoty!

Czy jest inna droga?

Jasne, że tak. Pozwól, że opiszę Ci drogi alternatywne.

Forma

Nie dołączasz do programu

Kupujesz szkolenie stacjonarne, organizujesz urlop, dojazd i całą logistykę. Jeśli w ostatniej chwili coś Ci wypadnie, to pieniądze przepadną, a Ty nie zdobędziesz wiedzy.

Forma

Dołączasz do programu

Masz dostęp do wiedzy i wygodnych materiałów wideo 24 h na dobę. W każdej chwili możesz do nich wrócić, przerobić lekcje kilkakrotnie, jeśli tylko potrzebujesz. Możesz korzystać z dowolnego miejsca. Wystarczy podłączenie do internetu.

Cena

Nie dołączasz do programu

Kupujesz kurs w firmie szkoleniowej. Płacisz kilkakrotnie razy więcej, bez możliwości zwrotu i bez gwarancji, że kurs spełni Twoje oczekiwania.

Cena

Dołączasz do programu

Oszczędzasz ponad 600 zł, płacisz tylko 398 zł za dostęp ponad 150 filmów i wszystkich aktualizacji.Otrzymujesz 30-dniową gwarancję satysfkacji i zwrotu pieniędzy.

Czas

Nie dołączasz do programu

Tracisz czas firmowy i prywatny na planowanie schematów rozmów. Wertujesz książki, internet, pytasz znajomych, żeby dowiedzieć się jak przeprowadzić trudne rozmowy.

Czas

Dołączasz do programu

Oszczędzasz dziesiątki godzin i dostajesz gotowe, sprawdzone szablony rozmów do wykorzystania w trakcie trudnych rozmów z pracownikami

Opinie uczestników

Agenda kursu

Moduł 1

Wstęp

  1. Wprowadzenie
  2. Dlaczego powstał ten kurs?
  3. Co to jest informacja zwrotna?
  4. Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna? Niechlubne statystyki
  5. Jak poruszać się po kursie?
  6. Zamknięta grupa
  7. Jak długo mam dostęp?
  8. Kilka słów o autorze
  9. Zadanie domowe

Moduł 2

Dlaczego boimy się Feedbacku?

  1. Wstęp
  2. Opis modelu SCARF
  3. Status
  4. Autonomia
  5. Pewność
  6. Relacje
  7. Uczciwość
  8. Zadanie domowe

Moduł 3

Dlaczego pracownik nie akceptuje feedbacku?

  1. Wprowadzenie do wyzwalaczy
  2. TREŚĆ - Trzy rodzaje informacji zwrotnej, które manager musi odróżniać
  3. TREŚĆ - Siedem krytycznych błędów managera
  4. TREŚĆ - Jak odkryć swoje słabe punkty?
  5. RELACJE - Co, jeśli odbiorca zmienia temat?
  6. RELACJE - Co rozmydla komunikat zwrotny?
  7. TOŻSAMOŚĆ - Jak przeszłość wpływa na odbiór komunikatu zwrotnego?
  8. TOŻSAMOŚĆ - Jak panować nad historiami pracownika?
  9. TOŻSAMOŚĆ - Eksperyment z puzzlami
  10. Zadanie domowe

Moduł 4

Jak udzielać krytycznej informacji zwrotnej?

  1. Wprowadzenie
  2. Zasada 7 dni
  3. Fakty - Jak nie bujać w obłokach?
  4. Żelazna granica
  5. Konsekwencje - Dlaczego sytuacja musi się zmienić?
  6. Doskonalenie
  7. Forma
  8. Otoczenie
  9. Przerzucanie winy
  10. Czego nie mówić?
  11. Pauza
  12. Oczekiwania
  13. Akcje
  14. Model SARAH
  15. Notatki
  16. Podejście
  17. Kultura

Moduł 5

Metoda POWERR Feedback

  1. Wprowadzenie
  2. Połączenie - wyższy cel
  3. Obserwacja - Co tak naprawdę miało miejsce?
  4. Wpływ - O czym odbiorca powinien wiedzieć?
  5. Ewaluacja - Czy na pewno wiesz o wszystkim?
  6. Rozwiązanie -  Co trzeba zrobić?
  7. Rewizja - Co, jeśli coś nie działa?
  8. Przykład 1  - Scenariusz rozmowy
  9. Przykład 2 - Scenariusz rozmowy
  10. Przykład 3 - Scenariusz rozmowy
  11. Zadanie domowe

Moduł 6

Zbuduj kulturę informacji zwrotnej

  1. Wprowadzenie
  2. KROK 1 - Zacznij od Dlaczego?
  3. KROK 2 - Wizja - poziom zespołu
  4. Cechy inspirującej wizji
  5. KROK 3 - Wizja - poziom pracownika
  6. KROK 4 - Komunikacja
  7. KROK 5 - Rozmowy
  8. Dodatkowe wskazówki
  9. KROK 6 - Feedback dla managera
  10. KROK 7 - Refleksja
  11. Co, jeśli ktoś nie "kupuje" idei?
  12. Najczęstsze błędy
  13. Zadanie domowe

Moduł 7

Jak dopasować feedback do charakteru osoby?

  1. Wprowadzenie
  2. Jak poznać kluczowe różnice w preferencji komunikacji między ludźmi?
  3. Analityk - Jak rozpoznać ten typ człowieka?
  4. Analityk - Scenariusz rozmowy
  5. Driver - Jak rozpoznać ten typ człowieka?
  6. Driver - Jak udzielać feedbacku?
  7. Driver - Scenariusz rozmowy
  8. Amiable - Jak rozpoznać ten typ człowieka?
  9. Amiable - Jak udzielać feedbacku?
  10. Amiable - Scenariusz rozmowy
  11. Expressive - Jak rozpoznać ten typ człowieka?
  12. Expressive - Jak udzielać feedbacku?
  13. Expressive - Scenariusz rozmowy
  14. Podsumowanie
  15. Zadanie domowe
  16. BONUS! 

Moduł 8

Narzędzia cz. 1

  1. Wprowadzenie
  2. OCENA 360 - Co musisz wiedzieć?
  3. OCENA 360 - Czego dowiesz się z ankiety?
  4. OCENA 360 - Jak się przygotować? 3 pytania 
  5. OCENA 360 - Role
  6. OCENA 360 - Kluczowe kroki w procesie, które musisz znać
  7. OCENA 360 - Najlepsze praktyki
  8. OCENA 360 - Najczęstsze błędy
  9. OCENA 360 - BONUS! Gotowy szablon 
  10. OCENA 360 - Jak zbudować automatyczną ankietę w mniej niż 20 min? Wstęp
  11. OCENA 360 - Jak zbudować automatyczną ankietę w mniej niż 20 min? Instrukcja
  12. OCENA 360 - Jak przeprowadzić analizę wyników?
  13. Zadanie domowe

Moduł 9

Narzędzia cz. 2

  1. OCENA ROCZNA - Wprowadzenie
  2. OCENA ROCZNA - Niechlubne statystyki
  3. OCENA ROCZNA - Najczęstszy błąd managerów
  4. OCENA ROCZNA - Prosty przepis na budowanie celów rocznych - 3 poziomy
  5. OCENA ROCZNA - Przykłady celów OKR
  6. OCENA ROCZNA - Jakie pytania zadawać? Gotowych schemat rozmowy
  7. OCENA ROCZNA - Aspiracje - Co możesz zaoferować pracownikowi? Pomysły
  8. OCENA ROCZNA - Jak określić skalę ocen i skutecznie oceniać?
  9. OCENA ROCZNA - Jak sprawić by była przyjemną formalnością? Kalendarz
  10. OCENA ROCZNA - Zadanie domowe
  11. PEER TO PEER -  Definicja
  12. PEER TO PEER - Zaskakujące korzyści dla zespołu
  13. PEER TO PEER - Jak wdrożyć proces w 4 prostych krokach?
  14. PEER TO PEER - Alternatywne metody – 3 pomysły
  15. PEER TO PEER - Zadanie domowe

Moduł 10

Najczęściej zadawane pytania

  1. Wprowadzenie
  2. Co zrobić, jeśli nie mam czasu na feedback?
  3. Jak wyrobić w sobie nawyk udzielania informacji zwrotnej? Prosta instrukcja
  4. Jak radzić sobie z emocjami w trakcie trudnych rozmów?
  5. Co robić, jeśli pracownik płacze w trakcie otrzymywania informacji zwrotnej?
  6. Co robić, jeśli pracownik krzyczy w trakcie otrzymywania informacji zwrotnej?
  7. Co robić, jeśli pracownik nigdy nie widzi swojej winy?
  8. Jak sprawić, aby pracownik otworzył się i był szczery?
  9. Jak przełamywać opór?
  10. Jak udzielać feedbacku, żeby nie popsuć relacji z tą osobą?

Materiał Bonusowy!

19 scenariuszy trudnych rozmów

  1. Wprowadzenie
  2. SYTUACJA 1: Pracownik umieszcza niepotrzebnie wszystkich w kopii maila
  3. SYTUACJA 1: Scenariusz rozmowy
  4. SYTUACJA 2: Pracownik nosi wyzywający ubiór
  5. SYTUACJA 2: Scenariusz rozmowy
  6. SYTUACJA 3: Od pracownika czuć nieprzyjemny zapach
  7. SYTUACJA 3: Scenariusz rozmowy
  8. SYTUACJA 4: Pracownik ma wyjątkowo niechlujne uczesanie
  9. SYTUACJA 4: Scenariusz rozmowy
  10. SYTUACJA 5: Pracownik ma nieświeży oddech
  11. SYTUACJA 5: Scenariusz rozmowy
  12. SYTUACJA 6: Pracownik zrobił sobie tatuaż w widocznym miejscu
  13. SYTUACJA 6: Scenariusz rozmowy
  14. SYTUACJA 7: Obcokrajowcy tworzą grupki i alienują się od reszty
  15. SYTUACJA 7: Scenariusz rozmowy
  16. SYTUACJA 8: Pracownik robi głupie błędy, nie dba o detale
  17. SYTUACJA 8: Scenariusz rozmowy
  18. SYTUACJA 9: Pracownik całymi dniami przesiaduje w internecie
  19. SYTUACJA 9: Scenariusz rozmowy
  20. SYTUACJA 10: Pracownik notorycznie przynosi L4 w okolicach weekendu
  21. SYTUACJA 10: Scenariusz rozmowy
  22. SYTUACJA 11: Pracownik jest leniwy i nie przykłada się do pracy
  23. SYTUACJA 11: Scenariusz rozmowy
  24. SYTUACJA 12: Pracownik nie potrafi zarządzać czasem
  25. SYTUACJA 12: Scenariusz rozmowy
  26. SYTUACJA 13: Pracownik rozsiewa nieprawdziwe plotki
  27. SYTUACJA 13: Scenariusz rozmowy
  28. SYTUACJA 14: Pracownik żąda podwyżki (bez konkretnego powodu)
  29. SYTUACJA 14: Scenariusz rozmowy – Model SPA
  30. SYTUACJA 15: Pracownik żąda podwyżki – uważa, że inni zarabiają lepiej
  31. SYTUACJA 15: Scenariusz rozmowy - Model SPA
  32. SYTUACJA 16: Pracownik żąda podwyżki, ponieważ znalazł zarobki w internecie
  33. SYTUACJA 16: Scenariusz rozmowy - Model SPA
  34. SYTUACJA 17: Szef prowadzi nudne spotkanie – trudny feedback do szefa
  35. SYTUACJA 17: Scenariusz rozmowy
  36. SYTUACJA 18: Pracownik musi zostać zwolniony – brak wyników
  37. SYTUACJA 18: Scenariusz rozmowy
  38. SYTUACJA 19: Pracownik musi zostać zwolniony – zwolnienie w trybie natychmiastowym
  39. SYTUACJA 19: Scenariusz rozmowy

WAŻNE: Kurs możesz przejść w dowolnym momencie. Jeśli nie masz możliwości zacząć teraz, to zacznij w dogodnym dla siebie momencie. Nie musisz rozpoczynać kursu zaraz po zakupie.

Przykładowe lekcje

Materiał BONUSOWY!

2 praktyczne e-booki

W materiale bonusowym znajdziesz 2 e-booki, łącznie ponad 100 stron wiedzy!

Pierwszy: 19 scenariuszy trudnych rozmów

Drugi: Jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej - Poradnik

Zanim pokażę Ci cenę, zobacz, co dostajesz kupując kurs


10 tygodniowy kompleksowy i praktyczny kurs The POWERR Feedback Masterclass

wartość

Dożywotni dostęp do ponad 150 filmów instruktażowych oraz ich aktualizacji

wartość

Dożywotni dostęp do zamkniętej grupy kursu “POWERR Feedback Masterclass”

wartość

Dwa poradniki w formacie e-book

wartość

Gotowe szablony dokumentów i arkusze

wartość

W sumie 1151 PLN, ale dostaniesz to teraz w niższej cenie

398 PLN

Opinie uczestników

(W kursie "Lepszy Manager w 7 dni" wzięło udział ponad 1000 managerów!)

Autor kursu

Marcin Masłowski

Od prawie 10 lat konsultant biznesowy, kierownik projektów, manager, trener, przedsiębiorca i wykładowca akademicki. Ułatwia managerom osiąganie celów biznesowych poprzez lepszą organizację ich procesów i zespołów, wykorzystując najnowocześniejsze techniki zarządzania projektami, doskonalenia procesów, komunikacji i psychologii.

Związany z największymi instytucjami finansowymi na świecie. Twórca jednej z największej w Polsce społeczności managerów.

Autor bloga LepszyManager.pl. Twórca metody POWERR Feedback.

W jego kursie Lepszy Manager w 7 dni wzięło udział ponad 1000 managerów. W salach szkoleniowych przeszkolił ponad 800 osób. (w kraju i za granicą)

Certyfikat i kursy: Psychologia w biznesie, Team Coaching, AgilePM Practitioner, PRINCE2 Practitioner, Lean Six Sigma Black Belt, Process Improvement

Chcesz, by firma zasponsorowała Ci szkolenie i potrzebujesz oferty na piśmie?

Nie ma sprawy! Przygotowałem to. Możesz pobrać taką ofertę klikając w poniższy przycisk. 


Nic nie ryzykujesz!

30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

Nie mam wątpliwości, że udział w kursie da Ci ogromną wartość i sprawi, że będziesz w stanie o wiele lepiej komunikować się ze swoim zespołem. Dlatego oferuję Ci 30‑dniową gwarancję zwrotu pieniędzy (liczoną od dnia udostępnienia pierwszego modułu). Jeżeli kurs The POWERR Feedback Masterclass z jakichkolwiek powodów nie spełni twoich oczekiwań, oddam ci całą zapłaconą za niego kwotę. Bez żadnych haczyków.

Czy ten kurs jest dla Ciebie?

Niekoniecznie, jeśli:

X jeśli managerem, dyrektorem z wieloletnim stażem ( 20+), chociaż nie mogę obiecać, że kurs nie będzie przydatny

X jesteś ekspertem, trenerem ds. zarządzania

Zdecydowanie tak, jeśli:

>  jesteś świeżoupieczonym managerem

>  jesteś managerem z krótkim stażem (do 5 lat)

> aspirujesz do roli managera

> chcesz się rozwijać i doskonalić w swojej pracy

> chcesz, żeby Twoja praca była łatwiejsza

Najczęstsze pytania

Jak długo mam dostęp?

Dostęp do platformy dostajesz na 365. Zawsze możesz wrócić do materiałów. Nawet jeśli teraz nie masz czasu, żeby przejść przez cały kurs, możesz to zrobić w dogodnym dla siebie terminie. Po tym okresie może przedłużyć dostęp za 10% ceny. Wystarczy, że napiszesz mi maila po tym okresie. 

Mam teraz za dużo na głowie. Nie wiem czy znajdę czas

Kursu nie musisz rozpoczynać od razu po zakupie. To kurs wideo, czyli kupujesz dostęp do platformy, gdzie są 164 filmy podzielone na moduły. Możesz je przerabiać w dowolnym czasie. Nie musisz zobowiązywać się do żadnego harmonogramu. Możesz np. kupić dostęp teraz i rozpocząć przechodzenie przez lekcje za miesiąc czy dwa.

Nie wiem, czy mi ten kurs pomoże. Mam już duże doświaczenie w zarządzaniu.

Jasne. Może tak być. Dlatego możesz zapłacić za dostęp i przez pierwsze 30 dni przetestować, czy kurs Ci odpowiada. Jeśli w ciągu pierwszych 30 dni uznasz, że kurs nie wniósł kompletnie nic nowego do Twojego życia, to oddam Ci całość zapłaconej kwoty. Niczym nie ryzykujesz.

Czy mogę dostać fakturę?

Tak. Kupując kurs system wygeneruje dla Ciebie elektroniczną fakturę. Pamiętaj tylko o podaniu danych swojej firmy.

Jak mogę zapłacić?

Dostępne są różne, elektroniczne formy płatności: szybkie przelewy bankowe, karta kredytowa, BLIK, PayPal, portfele elektroniczne. 

Jakich narzędzi potrzebuję aby odbyć kurs?

Potrzebujesz tylko połączenia z internetem. :)

Czy od razu mam dostęp do całości kursu?

Tak. Masz dostęp do wszystkich filmów, szablonów, arkuszy, e-booków i materiałów.
Czy mogę liczyć na zniżkę, jeśli zamawiam więcej dostępów?

Przy zakupie grupowym (powyżej 7 osób), np. dla całego zespołu albo wszystkich managerów w Twojej firmie jest możliwy rabat. Natomiast zazwyczaj wystawiam jedną zbiorczą fakturę na firmę. Co do ceny proszę o kontakt indywidualny na maila marcin@lepszymanager.pl

Kiedy będzie następna edycja kursu?

Kurs nie będzie dostępny w sprzedaży ciągłej. Następna edycja i sprzedaż jest planowana dopiero na rok 2022.

Masz jakieś pytanie dotyczące kursu?

Napisz do mnie!

.