Twój zespół potrzebuje motywacji? Spraw, by chcieli dać z siebie więcej, bez zwiększania budżetu na nagrody i premie

Dodatkowych zer na koncie pracownika niczego nie zastąpi, ale to nie znaczy, że nie możesz zwiększyć zaangażowania i motywacji swojego zespołu. Wypróbuj coś, co naprawdę działa

Narzędzia i techniki z kursu POWERR Feedback Masterclass mogą zrewolucjonizować atmosferę w Twojej firmie. Zobacz, jak małe zmiany w komunikacji i podejściu do feedbacku mogą prowadzić do wielkich rezultatów. 

Kilka pytań na start

Czy zdarza Ci się unikać trudnych rozmów z pracownikami, bo boisz się, że stracisz ich zaufanie?  

Miewasz problemy z utrzymaniem dyscypliny w zespole, ale nie chcesz być postrzegany jako "zły szef"? 

Czujesz się przytłoczony ilością obowiązków i nie chcesz przenosić pracy do domu? 

Pomimo wysiłku, nie udaje Ci się zbudować zgranego i współpracującego zespołu?

Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedź brzmi "TAK", to czytaj dalej...

O Programie

Biorąc udział w programie dowiesz się:

Jak przygotować i poprowadzić najtrudniejsze rozmowy z pracownikami, nawet jeśli tego nie lubisz i masz przed tym obawy?

Jak zaangażować zespół do pracy, nawet jeśli Twój budżet na podwyżki i nagrody wynosi dokładnie 0 PLN?

Jak udzielać informacji zwrotnej, by nie popsuć relacji z pracownikiem?

Jak sprawić, żeby absolutnie każdy pracownik zaczął brać odpowiedzialność za własne działania?

Jak utrzymać niską rotację, nawet jeśli Twoja firma nie należy do tych "najlepiej płacących"?

Jak radzić sobie z roszczeniami płacowymi?

Jak radzić sobie z aroganckim pracownikiem, którym uważa, że pozjadał wszystkie rozumy?

Jak zarządzać zespołem, w którym wcześniej byłeś/as pracownikiem?

Jak nauczyć zespół samodzielności?

Jak zbudować przyjazną atmosferę w zespole, ale bez spoufalania się?

Jak reagować na opór i emocje pracownika, kiedy musisz dołożyć mu zadań?

Co robić, gdy pracownik często bierze L4 i podejrzewasz, że Cię oszukuje?

Jak znaleźć czas na rozmowę z każdym pracownikiem, nawet jeśli zespół liczy więcej niż 15 osób?

Jak sprawić, żeby zespół przychodził z problemem do Ciebie, zamiast plotkować po kątach za Twoimi plecami?

Jak sprawić, by pracownik rozumiał swoje cele i identyfikował się z firmą?

Jak zbudować kulturę zaufania i informacji zwrotnej stosując prosty i unikatowy 6-stopniowy proces?

Jak przygotować i przeprowadzić skutecznie ocenę okresową pracownika w kilku krokach, nawet jeśli nie lubisz tej praktyki?

Jak godzić dobro pracownika z dobrem firmy, by ograniczyć narzekanie i zwiększyć zaangażowanie do pracy?

Co to jest ocena 360, jak ją przygotować w mniej niż 20 min, zabłysnąć i być jak szef z listy firm FORTUNE 500?

Jak radzić sobie z różnymi typami ludzi o skrajnie różnych osobowościach?

    Opinie uczestników o programie

    opinia

    Z Programu skorzystali już pracownicy takich firm, jak:

    klienci
    klienci
    klienci
    opinia

    Przez jaką drogę przejdziesz dołączając do grona uczestników?

    W tym krótkim filmie pokażę Ci w telegraficznym skrócie, czego nauczysz się i jakim managerem staniesz się, jeśli wejdziesz na pokład. 

    Co otrzymujesz?

    Praktyczne lekcje wideo

    160 krótkich i ułożonych w odpowiedniej kolejności lekcji wideo, z których dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz, by stać się bardziej świadomym liderem. Szanuję Twój czas. Każdy film to tylko kilka minut. 

    Gotowe do użycia szablony

    W kursie znajdziesz kilkadziesiąt gotowych arkuszy i szablonów rozmów, które pomogą Ci ułożyć temat informacji zwrotnej w konkretny proces.

    Materiały bonusowe

    Materiał bonusowy to 2 praktyczne e-booki (+ filmy) z 19 gotowymi scenariuszami trudnych rozmów oraz procesem udzielania negatywnej informacji zwrotnej. W mniej niż godzinę zyskasz wiedzę, którą zdobywałbyś przez kilka lat. 

    Unikatowe kompetencje

    Według Gallupa i Globalforce aż 98% pracowników przestaje angażować się w pracę, jeśli feedback dostaje rzadko lub nigdy.
    43% liderów przyznaje, że feedback jest dla nich stresujący. Dzięki temu kursowi regularny feedback będzie dla Ciebie pestką. 

    Dostęp do zamkniętej grupy

    Poznasz innych managerów, którzy mają te same problemy, co Ty. W atmosferze zaufania i szacunku, zapytasz, o co tylko chcesz. 

    Dostęp na 365 dni lub Dożywotnio

    Płacisz jeden raz, a dostęp do kursu, razem z aktualizacjami otrzymujesz na 365 dni lub dożywotnio. Możesz do kursu wrócić w dowolnym momencie, nawet jeśli dziś nie masz czasu, by przejść przez całość. Dostęp na kolejny rok przedłużysz za 20% ceny.  

    Co sądzą o kursie uczestnicy?

    opinia

    Media

    Radio Kraków - Wywiad

    Konferencja HRLab

    Czy jest inna droga?

    Jasne, że tak. Pozwól, że opiszę Ci drogi alternatywne.

    Forma

    Nie dołączasz do programu

    Kupujesz szkolenie stacjonarne, organizujesz urlop, dojazd i całą logistykę. Jeśli w ostatniej chwili coś Ci wypadnie, to pieniądze przepadną, a Ty nie zdobędziesz wiedzy.

    Forma

    Dołączasz do programu

    Masz dostęp do wiedzy i wygodnych materiałów wideo 24 h na dobę. W każdej chwili możesz do nich wrócić, przerobić lekcje kilkakrotnie, jeśli tylko potrzebujesz. Możesz korzystać z dowolnego miejsca. Wystarczy podłączenie do internetu.

    Cena

    Nie dołączasz do programu

    Kupujesz kurs w firmie szkoleniowej. Płacisz kilkakrotnie razy więcej, bez możliwości zwrotu i bez gwarancji, że kurs spełni Twoje oczekiwania.

    Cena

    Dołączasz do programu

    Oszczędzasz ponad 1500 zł, płacisz tylko 595 zł za dostęp na rok do ponad 160 filmów i wszystkich aktualizacji. Otrzymujesz 20-dniową gwarancję satysfakcji i zwrotu pieniędzy.

    Czas

    Nie dołączasz do programu

    Tracisz czas firmowy i prywatny na planowanie schematów rozmów. Wertujesz książki, internet, pytasz znajomych, żeby dowiedzieć się jak przeprowadzić trudne rozmowy.

    Czas

    Dołączasz do programu

    Oszczędzasz dziesiątki godzin i dostajesz gotowe, sprawdzone szablony rozmów do wykorzystania w trakcie trudnych rozmów z pracownikami.

    Opinie uczestników

    opinia
    opinia

    WAŻNE: Kurs możesz przejść w dowolnym momencie. Jeśli nie masz możliwości zacząć teraz, to zacznij w dogodnym dla siebie momencie. Nie musisz rozpoczynać kursu zaraz po zakupie.

    Przykładowe lekcje

    Materiał BONUSOWY!

    2 praktyczne e-booki

    W materiale bonusowym znajdziesz 2 e-booki, łącznie ponad 100 stron wiedzy!

    Pierwszy: 19 scenariuszy trudnych rozmów

    Drugi: Jak udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej?

    Łącznie ponad 100 stron konkretów, przykładów i gotowych ściągawek. 

    Więcej bonusów!

    To nie wszystko! Jeśli się pospieszysz, dostaniesz też te 10 krótkich e-booków z garścią konkretnej wiedzy


    Zanim pokażę Ci cenę, zobacz, co dostajesz kupując kurs


    Równowartość dwudniowego, stacjonarnego szkolenia dla managerów POWERR Feedback Masterclass

    wartość

    Dostęp na rok do wszystkich materiałów, filmów (100+) i instrukcji. Możesz wielokrotnie przejść przez materiał i robić powtórki

    wartość

    Dożywotni dostęp do zamkniętej grupy kursu “POWERR Feedback Masterclass”

    wartość

    Kurs online: "Jak prowadzić efektywne spotkania z zespołem?"

    wartość

    Kurs online: "Skuteczne delegowanie zadań"

    wartość

    Kurs online: "12 genialnych trików w Excelu"

    wartość

    Dwa poradniki w formacie e-book do pobrania + 10 krótkich managerskich e-booków

    wartość

    Możliwość zadawania pytań do lekcji i zadań w kursie

    wartość

    Gotowe szablony i arkusze do pobrania oraz transkrypcje lekcji z kursu

    wartość

    2895 PLN brutto

    1195 PLN brutto

    Dostęp na rok


    2895 PLN brutto

    1595 PLN brutto

    Dostęp DOŻYWOTNI


    No dobrze, ale czy taki kurs może przełożyć się na pieniądze??

    Bardzo słuszne pytanie. Zróbmy małą symulację.

    Załóżmy, że na przestrzeni 2 lat z 20-osobowego zespołu nie odeszły 2 zdemotywowane osoby, które dzięki lepszemu zarządzaniu udało się zaangażować, zmotywować do pracy i pozostały w zespole:

    - oszczędzasz czas na pisanie ofert pracy w poszukiwaniu nowych kandydatów (2-4 godz.)

    - oszczędzasz czas na dyskusje administracyjne z kadrami (5-10 godz.)

    - oszczędzasz godziny poświęcone na rozmowy rekrutacyjne (5-15 godz.)

    - oszczędzasz czas swojego zespołu, który musi szkolić nowego kandydata (50-100 godz.)

    - oszczędzasz pieniądze, które trzeba zapłacić agencji rekrutacyjnej, z którą współpracuje Twoja firma (a to często 2-3krotność miesięcznej pensji kandydata, czyli lekko licząc np. 2 x 2 x 6000 PLN= 24 000 PLN)

    Daje nam to od 62 do 130 zaoszczędzonych godzin. Ile kosztuje godzina pracy? Powiedzmy, że 50 zł brutto. 

    Przyjmijmy na okrągło, że średnio zaoszczędziliśmy 100 godz. naszego cennego czasu.

    100 x 50 pln = 5000 PLN

    Do tego koszty agencji rekrutacyjnej 24 000 PLN jeśli z niej korzystamy i wszystkie opłaty dla pracuj. pl itd.

    To razem prawie 

    30 000 PLN!

    Tyle tracisz Ty i Twoja firma, 

    nie licząc już własnych nerwów, obniżonych morale zespołu itp.

    Do tego opłaty dla agencji, pracuj.pl itd.

    Gra warta świeczki? Myślę, że tak.

    A cena kursu to mniej niż 2% tej kwoty!

    Opinie uczestników

    (W kursie "Lepszy Manager w 10 dni" wzięło udział ponad 10,000 managerów!)

    Marcin Masłowski

    Autor kursu

    Marcin Masłowski

    Absolwent Psychologii Biznesu, od 12 lat konsultant biznesowy, kierownik projektów, manager, trener, przedsiębiorca i wykładowca akademicki. Ułatwia managerom osiąganie celów biznesowych poprzez lepszą organizację ich procesów i zespołów, łącząc techniki zarządzania projektami, doskonalenia procesów, komunikacji i psychologii.

    Związany z największymi instytucjami finansowymi na świecie. Twórca jednej z największej w Polsce społeczności managerów.

    Autor bloga LepszyManager.pl. który czyta 30 tys. Managerów miesięcznie. Twórca metody POWERR Feedback.

    W jego bezpłatnym kursie Lepszy Manager w 10 dni wzięło udział ponad 10,000 managerów. W salach szkoleniowych przeszkolił ponad 1000 osób. (w kraju i za granicą). Z jego płatnych kursów online skorzystało już prawie 3000 managerów. 

    Certyfikat i kursy: Psychologia w biznesie, Team Coaching, AgilePM Practitioner, PRINCE2 Practitioner, Lean Six Sigma Black Belt, Process Improvement

    Agenda kursu

    Moduł 1

    Wstęp

    1. Wprowadzenie
    2. Dlaczego powstał ten kurs?
    3. Co to jest informacja zwrotna?
    4. Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna? Niechlubne statystyki
    5. Jak poruszać się po kursie?
    6. Zamknięta grupa
    7. Jak długo mam dostęp?
    8. Kilka słów o autorze
    9. Zadanie domowe

    Moduł 2

    Dlaczego boimy się Feedbacku?

    1. Wstęp
    2. Opis modelu SCARF
    3. Status
    4. Autonomia
    5. Pewność
    6. Relacje
    7. Uczciwość
    8. Zadanie domowe  

    EFEKT: Rozumiesz, czego boi się twój pracownik i wiesz, jak sobie z tymi poradzić

    Moduł 3

    Dlaczego pracownik nie akceptuje feedbacku?

    1. Wprowadzenie do wyzwalaczy
    2. TREŚĆ - Trzy rodzaje informacji zwrotnej, które manager musi odróżniać
    3. TREŚĆ - Siedem krytycznych błędów managera
    4. TREŚĆ - Jak odkryć swoje słabe punkty?
    5. RELACJE - Co, jeśli odbiorca zmienia temat?
    6. RELACJE - Co rozmydla komunikat zwrotny?
    7. TOŻSAMOŚĆ - Jak przeszłość wpływa na odbiór komunikatu zwrotnego?
    8. TOŻSAMOŚĆ - Jak panować nad historiami pracownika?
    9. TOŻSAMOŚĆ - Eksperyment z puzzlami
    10. Zadanie domowe

    EFEKT: Znasz powód i psychologiczne aspekty, przez które nie możesz dogadać się z drugą osobą

    Moduł 4

    Jak udzielać krytycznej informacji zwrotnej?

    1. Wprowadzenie
    2. Zasada 7 dni
    3. Fakty - Jak nie bujać w obłokach?
    4. Żelazna granica
    5. Konsekwencje - Dlaczego sytuacja musi się zmienić?
    6. Doskonalenie
    7. Forma
    8. Otoczenie
    9. Przerzucanie winy
    10. Czego nie mówić?
    11. Pauza
    12. Oczekiwania
    13. Akcje
    14. Model SARAH
    15. Notatki
    16. Podejście
    17. Kultura

    EFEKT: Wiesz jakich błędów unikać, udzielając dyscyplinującej informacji zwrotnej

    Moduł 5

    Metoda POWERR Feedback

    1. Wprowadzenie
    2. Połączenie - wyższy cel
    3. Obserwacja - Co tak naprawdę miało miejsce?
    4. Wpływ - O czym odbiorca powinien wiedzieć?
    5. Ewaluacja - Czy na pewno wiesz o wszystkim?
    6. Rozwiązanie -  Co trzeba zrobić?
    7. Rewizja - Co, jeśli coś nie działa?
    8. Przykład 1  - Scenariusz rozmowy
    9. Przykład 2 - Scenariusz rozmowy
    10. Przykład 3 - Scenariusz rozmowy
    11. Zadanie domowe

    EFEKT: Poznajesz prosty, łatwy do zapamiętania, ale skuteczny schemat rozmowy z pracownikiem. Nigdy go nie zapomnisz. 

    Moduł 6

    Zbuduj kulturę informacji zwrotnej

    1. Wprowadzenie
    2. KROK 1 - Zacznij od Dlaczego?
    3. KROK 2 - Wizja - poziom zespołu
    4. Cechy inspirującej wizji
    5. KROK 3 - Wizja - poziom pracownika
    6. KROK 4 - Komunikacja
    7. KROK 5 - Rozmowy
    8. Dodatkowe wskazówki
    9. KROK 6 - Feedback dla managera
    10. KROK 7 - Refleksja
    11. Co, jeśli ktoś nie "kupuje" idei?
    12. Najczęstsze błędy
    13. Zadanie domowe

    EFEKT: Nauczysz swój zespół, że regularny feedback to klucz do rozwoju i kariery. Zbudujesz nową normę w zespole. 

    Moduł 7

    Jak dopasować feedback do charakteru osoby?

    1. Wprowadzenie
    2. Jak poznać kluczowe różnice w preferencji komunikacji między ludźmi?
    3. Analityk - Jak rozpoznać ten typ człowieka?
    4. Analityk - Scenariusz rozmowy
    5. Driver - Jak rozpoznać ten typ człowieka?
    6. Driver - Jak udzielać feedbacku?
    7. Driver - Scenariusz rozmowy
    8. Amiable - Jak rozpoznać ten typ człowieka?
    9. Amiable - Jak udzielać feedbacku?
    10. Amiable - Scenariusz rozmowy
    11. Expressive - Jak rozpoznać ten typ człowieka?
    12. Expressive - Jak udzielać feedbacku?
    13. Expressive - Scenariusz rozmowy
    14. Podsumowanie
    15. Zadanie domowe
    16. BONUS! 

    EFEKT: Poznasz metody na dogadanie się z każdym typem człowieka, bez względu na charakter. Zrozumiesz różnice i dopasujesz komunikację indywidualnie do każdego. 

    Moduł 8

    Narzędzia cz. 1

    1. Wprowadzenie
    2. OCENA 360 - Co musisz wiedzieć?
    3. OCENA 360 - Czego dowiesz się z ankiety?
    4. OCENA 360 - Jak się przygotować? 3 pytania 
    5. OCENA 360 - Role
    6. OCENA 360 - Kluczowe kroki w procesie, które musisz znać
    7. OCENA 360 - Najlepsze praktyki
    8. OCENA 360 - Najczęstsze błędy
    9. OCENA 360 - BONUS! Gotowy szablon 
    10. OCENA 360 - Jak zbudować automatyczną ankietę w mniej niż 20 min? Wstęp
    11. OCENA 360 - Jak zbudować automatyczną ankietę w mniej niż 20 min? Instrukcja
    12. OCENA 360 - Jak przeprowadzić analizę wyników?
    13. Zadanie domowe

    EFEKT: Poznasz narzędzia, które stosują najlepsi pracodawcy świata. Zabłyśniesz w firmie i oszczędzisz sporo pieniędzy, bo nie będziesz musieć zatrudniać konsultantów. 

    Moduł 9

    Narzędzia cz. 2

    1. OCENA ROCZNA - Wprowadzenie
    2. OCENA ROCZNA - Niechlubne statystyki
    3. OCENA ROCZNA - Najczęstszy błąd managerów
    4. OCENA ROCZNA - Prosty przepis na budowanie celów rocznych - 3 poziomy
    5. OCENA ROCZNA - Przykłady celów OKR
    6. OCENA ROCZNA - Jakie pytania zadawać? Gotowych schemat rozmowy
    7. OCENA ROCZNA - Aspiracje - Co możesz zaoferować pracownikowi? Pomysły
    8. OCENA ROCZNA - Zebranie feedbacku
    9. OCENA ROCZNA - Gotowy arkusz z oceną
    10. OCENA ROCZNA - Jak sprawić by była przyjemną formalnością? Kalendarz
    11. OCENA ROCZNA - Najczęstsze błędy
    12. OCENA ROCZNA - Zadanie domowe
    13. PEER TO PEER -  Definicja
    14. PEER TO PEER - Zaskakujące korzyści dla zespołu
    15. PEER TO PEER - Jak wdrożyć proces w 4 prostych krokach?
    16. PEER TO PEER - Alternatywne metody – 3 pomysły
    17. PEER TO PEER - Zadanie domowe

    EFEKT: Poznasz przepis na ustalanie celów w zespole, w które pracownicy wreszcie uwierzą. Ocena roczna przestanie być przykrą koniecznością, a stanie się Twoim najciekawszym narzędziem pracy. 

    Moduł 10

    Najczęściej zadawane pytania

    1. Wprowadzenie
    2. Co zrobić, jeśli nie mam czasu na feedback?
    3. Jak wyrobić w sobie nawyk udzielania informacji zwrotnej? Prosta instrukcja
    4. Jak radzić sobie z emocjami w trakcie trudnych rozmów?
    5. Co robić, jeśli pracownik płacze w trakcie otrzymywania informacji zwrotnej?
    6. Co robić, jeśli pracownik krzyczy w trakcie otrzymywania informacji zwrotnej?
    7. Co robić, jeśli pracownik nigdy nie widzi swojej winy?
    8. Jak sprawić, aby pracownik otworzył się i był szczery?
    9. Jak przełamywać opór?
    10. Jak udzielać feedbacku, żeby nie popsuć relacji z tą osobą?

    EFEKT: Nauczysz się reagować na trudne sytuacje w trakcie rozmów: emocje, opór, krzyk. Poznasz techniki budowania nawyków, by nowe sposoby weszły Ci w krew. 

    Materiał Bonusowy!

    19 scenariuszy trudnych rozmów

    1. Wprowadzenie
    2. SYTUACJA 1: Pracownik umieszcza niepotrzebnie wszystkich w kopii maila
    3. SYTUACJA 1: Scenariusz rozmowy
    4. SYTUACJA 2: Pracownik nosi wyzywający ubiór
    5. SYTUACJA 2: Scenariusz rozmowy
    6. SYTUACJA 3: Od pracownika czuć nieprzyjemny zapach
    7. SYTUACJA 3: Scenariusz rozmowy
    8. SYTUACJA 4: Pracownik ma wyjątkowo niechlujne uczesanie
    9. SYTUACJA 4: Scenariusz rozmowy
    10. SYTUACJA 5: Pracownik ma nieświeży oddech
    11. SYTUACJA 5: Scenariusz rozmowy
    12. SYTUACJA 6: Pracownik zrobił sobie tatuaż w widocznym miejscu
    13. SYTUACJA 6: Scenariusz rozmowy
    14. SYTUACJA 7: Obcokrajowcy tworzą grupki i alienują się od reszty
    15. SYTUACJA 7: Scenariusz rozmowy
    16. SYTUACJA 8: Pracownik robi głupie błędy, nie dba o detale
    17. SYTUACJA 8: Scenariusz rozmowy
    18. SYTUACJA 9: Pracownik całymi dniami przesiaduje w internecie
    19. SYTUACJA 9: Scenariusz rozmowy
    20. SYTUACJA 10: Pracownik notorycznie przynosi L4 w okolicach weekendu
    21. SYTUACJA 10: Scenariusz rozmowy
    22. SYTUACJA 11: Pracownik jest leniwy i nie przykłada się do pracy
    23. SYTUACJA 11: Scenariusz rozmowy
    24. SYTUACJA 12: Pracownik nie potrafi zarządzać czasem
    25. SYTUACJA 12: Scenariusz rozmowy
    26. SYTUACJA 13: Pracownik rozsiewa nieprawdziwe plotki
    27. SYTUACJA 13: Scenariusz rozmowy
    28. SYTUACJA 14: Pracownik żąda podwyżki (bez konkretnego powodu)
    29. SYTUACJA 14: Scenariusz rozmowy – Model SPA
    30. SYTUACJA 15: Pracownik żąda podwyżki – uważa, że inni zarabiają lepiej
    31. SYTUACJA 15: Scenariusz rozmowy - Model SPA
    32. SYTUACJA 16: Pracownik żąda podwyżki, ponieważ znalazł zarobki w internecie
    33. SYTUACJA 16: Scenariusz rozmowy - Model SPA
    34. SYTUACJA 17: Szef prowadzi nudne spotkanie – trudny feedback do szefa
    35. SYTUACJA 17: Scenariusz rozmowy
    36. SYTUACJA 18: Pracownik musi zostać zwolniony – brak wyników
    37. SYTUACJA 18: Scenariusz rozmowy
    38. SYTUACJA 19: Pracownik musi zostać zwolniony – zwolnienie w trybie natychmiastowym
    39. SYTUACJA 19: Scenariusz rozmowy

    EFEKT: Masz gotowe scenariusze trudnych rozmów. Oszczędzisz czas na przygotowaniach. Wiesz, co powiedzieć i jak ugryźć ciężki każdy temat. 

    Chcesz, by firma zasponsorowała Ci szkolenie i potrzebujesz oferty na piśmie?

    Nie ma sprawy! Przygotowałem to. Możesz pobrać taką ofertę klikając w poniższy przycisk. 


    Niczym nie ryzykujesz!

    20-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy

    Nie mam wątpliwości, że udział w kursie da Ci ogromną wartość i sprawi, że będziesz w stanie o wiele lepiej komunikować się ze swoim zespołem. Dlatego oferuję Ci 20‑dniową gwarancję zwrotu pieniędzy (liczoną od dnia udostępnienia pierwszego modułu). Jeżeli kurs The POWERR Feedback Masterclass z jakichkolwiek powodów nie spełni twoich oczekiwań, oddam ci całą zapłaconą za niego kwotę. Bez żadnych haczyków.

    Po ukończeniu kursu otrzymasz Certyfikat w formacie pdf

    certyfikat

    Czy ten kurs jest dla Ciebie?

    Niekoniecznie, jeśli:

    X jeśli managerem, dyrektorem z wieloletnim stażem ( 20+), chociaż nie mogę obiecać, że kurs nie będzie przydatny

    X jesteś ekspertem, trenerem ds. zarządzania

    Zdecydowanie tak, jeśli:

    >  jesteś świeżoupieczonym managerem

    >  jesteś managerem z krótkim stażem (do 5 lat)

    > aspirujesz do roli managera

    > chcesz się rozwijać i doskonalić w swojej pracy

    > chcesz, żeby Twoja praca była łatwiejsza

    Dostałem kiedyś baardzo długiego maila od jednej z uczestniczek. Nie mogę zdradzić nazwy firmy, bo obiecałem, ale postaram się streścić historię Hani

    kobieta
    kobieta

    Najczęstsze pytania

    Jak długo mam dostęp?

    Dostęp do platformy dostajesz na 365 dni lub DOŻYWOTNIO. Zawsze możesz wrócić do materiałów. Nawet jeśli teraz nie masz czasu, żeby przejść przez cały kurs, możesz to zrobić w dogodnym dla siebie terminie. Jeśli kupujesz dostęp na rok, możesz przedłużyć dostęp na kolejny rok za 20% ceny. Wystarczy, że napiszesz mi maila po tym okresie. 

    Mam teraz za dużo na głowie. Nie wiem czy znajdę czas

    Kursu nie musisz rozpoczynać od razu po zakupie. To kurs wideo, czyli kupujesz dostęp do platformy, gdzie są 164 filmy podzielone na moduły. Możesz je przerabiać w dowolnym czasie. Nie musisz zobowiązywać się do żadnego harmonogramu. Możesz np. kupić dostęp teraz i rozpocząć przechodzenie przez lekcje za miesiąc czy dwa.

    Nie wiem, czy mi ten kurs pomoże. Mam już duże doświaczenie w zarządzaniu.

    Jasne. Może tak być. Dlatego możesz zapłacić za dostęp i przez pierwsze 20 dni przetestować, czy kurs Ci odpowiada. Jeśli w ciągu pierwszych 20 dni uznasz, że kurs nie wniósł kompletnie nic nowego do Twojego życia, to oddam Ci całość zapłaconej kwoty. Niczym nie ryzykujesz.

    Czy mogę dostać fakturę?

    Tak. Kupując kurs system wygeneruje dla Ciebie elektroniczną fakturę. Pamiętaj tylko o podaniu danych swojej firmy.

    Jak mogę zapłacić?

    Dostępne są różne, elektroniczne formy płatności: szybkie przelewy bankowe, karta kredytowa, BLIK, PayPal, portfele elektroniczne. Dostępne są też raty. 

    Jakich narzędzi potrzebuję aby odbyć kurs?

    Potrzebujesz tylko połączenia z internetem. :)

    Czy od razu mam dostęp do całości kursu?

    Tak. Masz dostęp do wszystkich filmów, szablonów, arkuszy, e-booków i materiałów.
    Czy mogę liczyć na zniżkę, jeśli zamawiam więcej dostępów?

    Przy zakupie grupowym (powyżej 7 osób), np. dla całego zespołu albo wszystkich managerów w Twojej firmie jest możliwy rabat. Natomiast zazwyczaj wystawiam jedną zbiorczą fakturę na firmę. Co do ceny proszę o kontakt indywidualny na maila marcin@lepszymanager.pl

    Kiedy będzie następna edycja kursu?

    Kurs nie będzie dostępny w sprzedaży ciągłej w tej cenie.  Następna edycja i sprzedaż jest planowana dopiero jesienią w wyższej cenie.

    Masz jakieś pytanie dotyczące kursu?

    Napisz do mnie!

    .